Skip to content
Home » שדרוג חדר אמבטיה קומפלט מחיר זול

שדרוג חדר אמבטיה קומפלט מחיר זול

  • by

שדרוג חדר האמבטיה יכול להיות יקר, אבל עם תכנון ומחקר נכון, זה לא חייב להיות. פוסט זה בבלוג יספק מדריך כיצד לשדרג את חדר האמבטיה בתקציב נמוך, מהרצפה ועד התקרה.

אפשרויות ריצוף

בכל הנוגע לריצוף חדרי אמבטיה, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. אתה יכול ללכת עם אריחי הקרמיקה הקלאסי, שהוא משתלם וקל לניקוי, אבל הוא יכול להיות גם קר וחלקלק. ריצוף ויניל הוא גם בחירה פופולרית, מכיוון שהוא פחות יקר ונוח יותר מתחת לרגליים מאשר אריחים. למינציה היא עוד אפשרות נהדרת ידידותית לתקציב, עמידה במים, קלה להתקנה ומגיעה במגוון סגנונות כדי להתאים לכל ערכת עיצוב. אם אתם מחפשים משהו עמיד ויוקרתי יותר, שקול עץ קשה, שיש או אבן. חומרים אלה יקרים יותר, אך הם יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויוסיפו נופך אלגנטי לחדר האמבטיה שלכם. בכל אפשרות שתבחרו, וודאו שהיא אטומה ואטומה היטב כדי להגן מפני נזקי רטיבות.

ברזים וראשי מקלחת

ברזים ומקלחונים הם בין המרכיבים החשובים ביותר בשדרוג חדר האמבטיה. החלפת רכיבים אלו לא רק מעניקה לחדר האמבטיה מראה מעודכן, אלא גם משפרת את הפונקציונליות שלו. מבחינת עלות, החלפת ברזים וראשי מקלחת יכולה לנוע החל מ-50$ ועד כמה מאות דולרים, תלוי באיכות ובסגנון המתקנים הנבחרים. בבחירת ברזים ומקלחונים, הקפידו לבחור כאלה עמידים ויתאימו למראה הכללי של חדר האמבטיה. בנוסף, שקול לרכוש כאלה עם תווית WaterSense, המעידה על כך שהמוצר עומד בתקני יעילות המים של EPA. זה יעזור להפחית את צריכת המים, יחסוך לך כסף ויעזור לאיכות הסביבה. בנוסף לבחירת הברזים והמקלחונים הנכונים, חשוב לקחת בחשבון את תהליך ההתקנה. אם אינך בטוח בכישורי העשה זאת בעצמך, עדיף לשכור איש מקצוע שיתקין עבורך את המתקנים, שכן התקנה לא נכונה עלולה להוביל לדליפות ולבעיות אחרות. הקפידו לקבל הערכות מרובות מאינסטלטורים שונים כדי להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר. עם תכנון ומחקר נכונים, תוכלו לשדרג בקלות את חדר האמבטיה שלכם מבלי לשבור את הכיס.

ארונות אמבטיה ואחסון

כשזה מגיע לשדרוג חדר האמבטיה שלך ולגרום לו להיראות מסוגנן, פתרונות ארונות ואחסון יכולים לעשות הבדל עצום. השקעה בארונות ופתרונות אחסון באיכות טובה יכולה באמת לעזור לשפר את המראה והתחושה של חדר האמבטיה שלך, תוך מתן פתרונות אחסון פרקטיים. אתה לא צריך לבזבז הון על ארונות אמבטיה ואחסון – יש הרבה אפשרויות סבירות בחוץ, כגון ארונות צמודי קיר, יחידות אחסון מעל השירותים, ואפילו מערכות אחסון שקועות. ניתן גם לבחור במדפים צפים, שנראים נהדר ומספקים שטח אחסון נוסף. אם אתם מחפשים לחסוך כסף, שקול לשנות ייעוד של שידה או ארון ישנים כדי להשתמש בהם כאחסון חדר אמבטיה. עם כמה שכבות של צבע וקצת יצירתיות, תוכלו להפוך רהיט ישן לפתרון אחסון מסוגנן ופרקטי בחדר האמבטיה. לבסוף, אל תשכחו לייעוד מחדש של פריטים שכבר יש לכם בבית – ממזוודות ישנות ועד ארגזי יין, יש הרבה דרכים להוסיף נופך ייחודי לחדר האמבטיה שלכם מבלי לשבור את הכיס.

תאורה ומראות

תאורה ומראות חיוניים לכל שדרוג חדר אמבטיה. הם יכולים להיות דרך מצוינת לתת לחדר האמבטיה שלך תחושה מודרנית מבלי לבזבז יותר מדי כסף. בעת בחירת תאורה חדשה, הקפד לקחת בחשבון את גודל החדר. חדר גדול יותר עשוי להזדקק ליותר תאורה, בעוד שחדר קטן יותר עשוי להזדקק לפחות גופים. אתה יכול גם למצוא גופי תאורה זולים ומסוגננים באינטרנט. מראות יכולות גם לעזור להאיר את חדר האמבטיה ולגרום לו להיראות גדול יותר. מראה באורך מלא היא מושלמת עבור חדרי אמבטיה גדולים יותר, בעוד שמראה קטנה ועגולה נהדרת עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר. אם אתם מחפשים מראה זולה, תוכלו למצוא אותה בחנויות יד שניה או בחנויות עתיקות. כמו כן, תוכלו למצוא ברשת מגוון מראות שיתאימו לתקציב שלכם.

אביזרי מקלחת

שדרוג חדר אמבטיה שלם במחיר זול לא חייב לכלול את אביזרי האמבטיה. אתה יכול למצוא שפע של אפשרויות זולות ומסוגננות בחוץ כדי להוסיף לעיצוב הכללי של חדר האמבטיה שלך. שקול להוסיף וילון מקלחת, מתלה מגבות, מתקן סבון, כלי סבון, כיסוי מושב אסלה ושטיח להשלמת המראה. פריטים אלו זמינים במגוון סגנונות, ממודרני ועכשווי ועד קלאסי ומסורתי, כך שתוכלו למצוא בקלות משהו שיתאים לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. אתה יכול גם לקנות כמה פריטים בכמויות כדי לחסוך כסף ולהוסיף נופך של יוקרה לחדר האמבטיה שלך.

תאורה: תאורה טובה יכולה לעשות הבדל עצום במראה והתחושה של חדר האמבטיה שלך. אתה לא צריך להוציא המון כסף כדי לקבל את התאורה הנכונה לחדר האמבטיה שלך. אתה יכול למצוא שפע של אפשרויות סבירות, כגון פמוטים, נורות תליון ואורות שקועים. שקול להוסיף כמה נורות מבטא או מתג עמעם כדי לשלוט בתאורה בחדר האמבטיה שלך. זה יעזור לך להתאים את התאורה בהתאם לשעה ביום או למצב הרוח שאתה רוצה ליצור.

מראות: מראות הן דרך מצוינת להוסיף עומק ואור לחדר האמבטיה שלך, ובמקביל לתת לו מגע מסוגנן. אתה יכול למצוא שפע של אפשרויות סבירות בחוץ, ממראות ללא מסגרת ועד למסגרות מקושטות בהשראת וינטג'. בחרו מראה שמתאימה לגודל ולעיצוב חדר האמבטיה שלכם וניתנת לתליה בקלות על הקיר.

אחסון: ממקסם את החלל בחדר האמבטיה שלך עם כמה פתרונות אחסון חכמים. השקיעו בכמה סלים, מדפים וווים כדי לאחסן את כל מוצרי הטיפוח, המגבות ופריטים אחרים שלכם. אתה יכול גם למצוא שפע של אפשרויות אחסון סבירות שניתן לתלות על הקיר או להחביא בפינה. שדרוג חדר האמבטיה שלך לא חייב להיות יקר. עם קצת מחקר, אתה יכול למצוא פתרונות סבירים לתת לאמבטיה שלך מהפך מוחלט. שקול להוסיף כמה אביזרי אמבטיה, תאורה, מראות ופתרונות אחסון כדי להשלים את המראה והתחושה של חדר האמבטיה שלך.
למידע מורחב על לאתר הרשמי של ארבל אמבטיות נא לבקר באתר bath-room.co.il

למידע בתחום של ארבל-שיפוץ חדר אמבטיה ושדרוג חדר אמבטיה קומפלט מחיר זול עליך לבקר באתר bath-room.co.il

לעוד מידע אודות שדרוג חדר אמבטיה קומפלט מחיר זול יש לבקר ב- bath-room.co.il

לפי המדריך הזה, תוכלו לשדרג את חדר האמבטיה שלכם בתקציב נמוך ולגרום לו להיראות כאילו שופץ על ידי איש מקצוע.

דילוג לתוכן