Skip to content
Home » החזר שכר דירה: האם כדאי להוסיף אותו לביטוח הרכב שלך?

החזר שכר דירה: האם כדאי להוסיף אותו לביטוח הרכב שלך?

  • by
תמונה של מכונית בתיקון במוסך.

אם אתה שוקל להוסיף החזר שכר דירה לביטוח הרכב שלך, חשוב להבין איך זה עובד ואת היתרונות שיש בכך. בפוסט זה בבלוג, נדון ביסודות של החזר שכר דירה, היתרונות שיש בכך, איך זה עובד, והעלויות הכרוכות בו. אנו גם נדון מדוע החזר שכר דירה עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורך או לא.

מהו החזר שכר דירה?

החזר שכר דירה הוא כיסוי אופציונלי הזמין בחלק מפוליסות ביטוח רכב. זה משלם עבור עלות השכרת רכב אם הרכב שלך ניזוק בתאונה או נגנב. זה גם משלם עבור העלות של רכב שכור כאשר המכונית שלך נמצאת בחנות לצורך תיקונים.

הטבות של החזר שכר דירה

אחד היתרונות העיקריים של קבלת החזר שכירות הוא שהוא יכול לחסוך לך כסף במקרה שמכונית שלך זקוקה לתיקון. ללא החזר שכר דירה, תאלצו לשלם את כל עלות השכרת הרכב מכיסם. בנוסף, קבלת החזר שכירות יכול להיות מאוד מועיל במקרה שמכוניתך נגנבת, מכיוון שלא תצטרך לדאוג לשלם עבור רכב שכור בזמן שאתה מחפש מחליף.

איך עובד החזר שכר דירה?

כאשר אתה מוסיף החזר שכירות לפוליסת ביטוח הרכב שלך, בדרך כלל תשלמו סכום מסוים ליום ו/או סכום מסוים לתקופת שכירות. הסכום שתשלם יהיה תלוי בפוליסת ביטוח הרכב שלך. כיסוי החזר השכירות ישלם בדרך כלל עבור רכב שכור עד לגבול מסוים, כגון 30$ ליום או 900$ לתקופת השכרה.

תמונה של נהג יוצא ממכונית שכור.

עלויות החזר שכר דירה

עלות כיסוי החזר שכר דירה משתנה בהתאם לספק הביטוח שלך ולגובה הכיסוי שתבחר. באופן כללי, העלות של החזר שכר דירה נמוכה יחסית, ובדרך כלל נעה בין 5$ ל-15$ לחודש. עם זאת, העלות עשויה להשתנות בהתאם לגובה הכיסוי ולספק הביטוח שלך.

האם כדאי לקבל החזר שכר דירה?

בבואכם להחליט אם לקבל החזר שכר דירה או לא, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים האישיים שלכם. אם אינכם שוכרים רכבים לעתים קרובות או שלא אכפת לכם לשלם עבור רכב שכור מכיסם במידת הצורך, ייתכן שהחזר על השכרה אינו הבחירה הטובה ביותר עבורכם. עם זאת, אם אתם שוכרים רכבים בתדירות גבוהה ותרצו את השקט הנפשי של כיסוי החזר שכר דירה, אז אולי כדאי לשקול זאת.

החזר שכירות עבור ביטוח רכב

חברת ביטוח כמות כיסוי מקסימלית השתתפות עצמית תשלום חודשי
גייקו 50,000 דולר 1,000 דולר $20
חוות מדינה 60,000 דולר 500 דולר $25
פּרוֹגרֵסִיבִי 70,000 דולר $250 $30
Allstate 80,000 דולר $100 $35

לסיכום:

אם תחליט להוסיף החזר שכר דירה לפוליסת ביטוח הרכב שלך או לא יהיה תלוי בצרכים האישיים שלך. זו יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף במקרה שמכוניתכם זקוקה לתיקון או נגנבה, אך חשוב לקחת בחשבון את העלות ואת ספק הביטוח שלכם לפני קבלת החלטה.

דילוג לתוכן